22/5/12

Biblia

...allò que diu la bíblia: Senyor, no sóc digna de que entreu a casa meva, digueu-ho només de paraula i serà sana la meva ànima. Ara traduïm-ho al castellà que em va millor per al que vull dir. Només la segona part "...una palabra tuya bastará para sanarme"
Avui estava bé, amb la meva teràpia i la meva crisi i la C. m'ha posat "m'agrada" al meu estat del facebook. Us creieu que l'ansietat em baixa MOLT'??
I aquí és on anem a la primera part de la frase bíblica. Per què no em crec digne de que entrin a casa meva??

Estic enfadada perquè m'agradi, em sento dèbil, em sento com a les seves mans, com a les mans del destí.
Una opció és fer veure que no m'agrada. De fet, ara que ja fa més dies que ens vam veure, no hi penso tant. Au.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada