23/1/12

A.D.V.

No no, no són les inicials de l'Adorada Profe de Dansa canviades...són les inicials d'Asco De Vida.
Sóc taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan desgraciada!!
Us ho explicaré per ordre cronològic.
Al migdia m'he il.luminat i m'he atipat de no estar fent res respecte al Veiníssim. I li he dit si volia venir a sopar amb mi i la meva amiga q tb fa dansa i es queda a dormir molt sovint q tb és amiga seva.
M'ha respost q sí, q ok i q li diria a un altre amic comú, diguessim.
Fins aquí guai he pensat veus? Toma ya, tanta tonteria i mira que fàcil era.
Llavors rebo un missatge de la meva amiga dient-me que NO VE PERQUÈ ESTÀ MALALTA. Toca't els collons...però bueno, he decidit no dir-li res perquè total, igualment erem 3.
Total, q arribo aquí a acasa després de dansa i passa l'hora i els minuts i obro el facebook per no avorrir-me i el veig al xat i li dic: bueno què? Diu ai sí ara vinc però l'altre col.lega no ve i clar, jo li dic q la amiga tampoc hi és.
ATENCIÓ: MOMENT PREVISIBLE
Obviament em diu q ho deixem per un altre dia i q quedem dilluns que ve.
Li he dit q almenys vingués a buscar amanida q en tenia per un regiment i ha vingut.
Mireu, digueu-me pava però estic contenta per haver-lo vist i perquè hem parlat normal sense estar a punt de dir "o sigui que Montse i Meritxell" i perquè ESTAVA MONÍSSIM!!! I m'ha somrigut...i està molt mono quan em somriu així perquè tinc la sensació que sempre està molt sèrio.
Segons el que diu el meu terapeuta NENET, la seva reacció és normal independentment de si li interesso o no i he d'estar contenta perquè hem augmentat una miqueta la confiança.
I segons diu la meva pavicitat ara té la meva amanida a la nevera i demà tornarà a pensar en mi quan se la mengi perquè diu q avui té massa feina.
En realitat estic una mica contenta d'haver-lo vist i d q m'hagi somrigut i d q sigui tan mono i d q haguem quedat dilluns q ve EN GRUP (no fos cas...).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada