9/11/10

Millor

Bé, com era d'esperar avui estic més animada i més tranquil.la i he pensat en moltes coses.

1) La meva primera ex em deia que era una controladora (jo). Tindrà raó? Encara estic molt ansiosa mirant el xat del facebok compulsivament per si es connecta.

2) He de fixar la visió mental cap a MI i no tant cap a ella.

3) Com m'ha dit una bona amiga: on és el problema?? Quin problema hi ha en que ho sàpiga? És que vull deixar d'escoltar mentalment la veu de l'amiga comuna perquè NO M'INTERESSA!! El que m'interessa és el que digui ella i fins ara, excepte el dia del moc, diguéssim, no m'ha dit res de dolent i que jo sàpiga encara té ganes de quedar amb mi.

4) Com va dir també una altra bona amiga: serà a mi que m'agrada però ella tampoc no s'ha estat quieta, no?

5) De totes maneres encara dubto cada vegada que la veig al xat si tornar a parlar amb l'amiga comuna d'ella o no...però hem quedat que no, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada