18/10/11

Embolic

A vegades no sé de què estic parlant amb la gent...
O sigui, parlo i parlo però com d'un tema ocult i penso: sabem de què estem parlant? Les dues parts pensem que estem parlant del mateix? O cadascú parla d'una cosa diferent i aplica el q diu l'altre al que li interessa??
I després penso: ara per què diem això si no hem parlat d'aquest tema?
M'explico amb exemples, com sempre:
- Una vegada hi havia una dona que m'encantava (segurament ja he parlat d'ella algun cop...). Era la típica que al.lucina de que t'agradin les dones i no para de parlar-te del tema per al final dir-te que a ella no li agraden pas, eh??? Bé, doncs va trobar un nòvio. Jo no vaig parlar amb ella d'ell tot i que, com és evident, li tenia una mania que no podia amb ell...of course. I un dia em va dir "ah, fas anys aquest dia? Em sembla que "ell" també..." i jo li vaig contestar "ves-te'n a la merda" i ella em va contestar amb cara de pena "ho sento...". I jo penso...si no hem parlat ni de que tu m'agrades ni de que odio al teu nòvio, per què tenim aquesta conversa????? M'explic?
- Un altre exemple és el Nenet, esclar. Ahir no sé de què parlavem. No sé si m'intentava posar gelosa dient-me que es volia liar amb un altre del "grup" tot i q ja haviem parlat d'ell i m'havia dit q no li agradava gens. I després em va dir "és broma, com vols? Ja en vam parlar ahir". I després em deia que (ell mateix, diguessim) tontejava, però no sé si es referia al noi aquest o a algú altre o a mi...tot i q no crec perquè clar, es mi vida. Li vaig dir aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! i em va dir ai per què has dit això?? I no parava d'insistir...i jo no li volia dir que era perquè no em provoqués...però no ho vaig fer i res, vam estar allà com TONTEJANT i clar...després no sé de què parlem...si de nosaltres o si no. Buf

Avui he continuat amb la meva teràpia de "SÁCALO TODO!!". Perquè li he dit q aviam quan tornavem a anar d'excursió, q ara tenia com un mono (q és vera) però q no sabia quan podria. I m'ha dit q aviam si coincidiem tots. I jo m'he quedat plosh...però he pensat una estoneta curta i li he dit q tampoc calia perquè jo ja estava bé amb ell. M'he quedat tan descansada de dir-li... M'ha dit q sí, q estavem b però q amb el grup tb ens ho passavem b i jo li he dit q podriem fer una de cada i m'ha dit que sí que sí.
Sense saber ben bé de què parlem ni si sabem de què estem parlant...me'n vaig a dormir, aviam si entenc alguna cosa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada