11/10/11

Preconcepte

I és que vaig amb les idees preconcebudes i després estic moooooooolt equivocada.
He de fer un reset, hauré de DESAPRENDRE també moltes coses.
El meu Nenet em serveix de teràpia i de conillet d'indies, pobrissó, tan mono...
Ahir li vaig dir que els dies que no havia parlat amb ell estava de mal humor i que quan vaig parlar amb ell em va tornar el bon humor.
I res, ell vinga a dir-me lo maca que sóc. Si és que no li dic per ser maca, li dic perquè és veritat. Però vaja, ja està.
I avui ha sigut el dia de qui no plora no mama perquè li he dit q si havia trobat un mocador de coll que havia perdut (en realitat no el vaig buscar amb massa energia perquè volia que el tingués ell...com sóc, no? Però ja me'l tornarà jejeje) i m'ha dit que sí que l'havia trobat i q el tenia. I no m'ha dit res més i li he dit alguna coseta més i em contestava en plan monosíl.labs.
I res, li he dit bona nit i que anava a dormir ja que no m'explicava res...he pensat "expressa els teus sentiments, dona" perquè últimament sembla que no ho faig massa, que hi tinc com por.
I m'ha contestat que el perdonés, que estava fent un treball i que demà m'explicava el cel i més.
No us heu desmaiat en llegir-ho? Jo quasi.
Quantes "I" a principi de paràgraf, no?
Bé, però avui me'n vaig a dormir contenta perquè tinc un Nenet que és un sol i perquè he expressat els meus sentiments i ha sigut positiu i ha resultat.
Bona nit, apali.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada