20/9/12

TAN bé II

I la veritat és que continuem estant tan bé que fa hasta ràbia, no sé...XD.
Demà hem quedat i no sé, estic com molt tranquil.la amb el tema "agradar" i mira, jo què sé, doncs amb ella ha anat així potser el nostre destí no és ser nòvies...penso q està clar q tampoc som "una" amiga...m'encanta perquè ens comuniquem extremament...i això ho vull aplicar a qualsevol altra "relació" q pugui tenir.
Encara no he tingut ocasió de fer-ne cap post però l'altre dia vaig estar amb la Noia Balladora i em vaig sentir molt diferent...no sé, com si ja hagués "passat". Ara, quan vaig a dormir, expressament i forçant una mica la cosa...penso en ella, i no en la C. perquè no vull pensar-me que amb la C. som nòvies pq no ho som, simplement tenim com molt bona relació i hi ha aquí com algo però que no se sap què és i ja es definirà quan sigui...jo què sé...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada