10/10/10

Impaciència

Aquesta és la paraula que defineix el meu estat: impaciència.
Li he enviat un correu a la noia balladora dient-li simplement que com està (perquè l'últim que em va enviar em va dir que no estava massa animada). Em sentia intranquil.la, em sentia angoixada, rara...però de cop he entès que només estava impacient i llavors m'he relaxat. Segur que tard o d'hora em contesta així que res, a esperar.
En alguns aspectes de la vida sóc molt pacient (de fet cada dia exercito la paciència) però en altres sóc impacientíssima. Com ara. Voldria ja la resposta, JA! I la resposta a totes les preguntes! Aix.

3 comentaris:

  1. Respira,respira i conta fins a 10...^-^

    ResponElimina
  2. respira 10 vegades profundament cada hora que estiguis desperta*va be...

    ResponElimina
  3. La paciència és una virtut que no solem aplicar per nosaltres mateixos.. i el bé que ens faria...

    ResponElimina