12/10/10

P.P

No no no, ara no m'he fet del PP!!! P.P. són les sigles de Pessimisme Preventiu.
Us diré en què consisteix amb un exemple (la meva manera preferida d'explicar les coses).
Aquest cap de setmana torno a anar a un festivalet on POTSER hi podria haver la noia balladora. Aix, no em feu dir per què però no vull preguntar-li!! Potser per donar-li més emoció? Potser perquè no tinc ganes de sentir que em digui que no? -quan fas una pregunta has d'estar disposat a rebre totes les respostes possibles, o si més no, les més previsibles- .
La qüestió és que ara és un misteri si vindrà o no vindrà. El Pessimisme Preventiu consisteix en convèncer-me que no vindrà, que segur que no vindrà. Que pessimista, direu, no? Doncs sí però d'aquesta manera em mentalitzo de lo bé que m'ho passaré encara que ella no hi sigui i previnc la decepció que seria arribar i que no hi fos. Si finalment ve, SORPRESA!! Fins i tot és millor que si esperés que vindrà perquè llavors només confirmaria el que ja pensava i no seria tan agradable.
Podria ser Pessimisme Preventiu o Pessimisme Optimista.
Ara, també us dic que s'ha de saber quan desconnectar aquest dispositiu, eh? Perquè si no sí que et tires al pessimisme total i tampoc cal!!
Ah, per cert, ja m'ha contestat el missatge i tanta impaciència, tanta impaciència, m'he adonat que només feia dos dies que li havia enviat, abans d'ahir!! Uix... Però que bé, no? :D

2 comentaris:

  1. PMC. Paciència que és la Mare de la Ciència.
    Entenc el teu PP, però en el fons, en el fons, no penses ....i si vingués? i si li contestes el sms prguntant-li si hi anirà?
    molt agoserat? això només ho pots saber tu.

    Ànims!!!!!

    ResponElimina
  2. Sí, sí, clar que penso que i si vingués però és més una fantasia que una esperança en el sentit de que ho estàs esperant, saps?
    Bé, no era un sms, era un missatge de facebook però vaja...no sé per què no li vull preguntar, però sé que no vull!!

    ResponElimina